小土刀

一个满怀热爱的手艺人。无论是文字还是代码,我都想写点不一样的。

HEAVENS DIVIDE - 本田晃弘、Donna Burke

Petals of white「白色的花瓣」

Cover fields flowing in grieving tears「覆盖了这个悲伤眼泪淹没之地」

And all the hearts once new,old and shattered now「所有曾经年轻的心 都苍老破碎」

Love can kill,love will die「爱能致命 爱会逝去」

Give me wings to fly「给我翅膀飞翔」

Fleeing this world so cold「逃离这冰冷世界」

I just wonder why「我只想知道这是为什么」

Cold as the dark「和黑夜一样冰冷」

Now my words,are frosted with every breath「此时我的语言 已经和呼吸一起冻结」

Still the hate burns wild,growing inside this heart「仇恨仍在疯狂燃烧 在心中滋长」

When the wind changes course,when the star align「当风向改变 星移斗转」

I will reach out to you and leave this all behind「我会抛弃一切来你身边」

When heavens divide「当天堂破碎时」

I will see the choices within my hands「选择就在我自己的手中」

How can we ever protect and fight with our tiny souls「我们如何用自己渺小的灵魂去守护 去战斗」

Let me shine like the sun through the doubts and fear「让我象太阳发出光芒,驱散恐惧的迷惑」

Do you feel the storm approach as the end draws near「你是否感觉到破晓时风暴来临」

When heavens divide「当天堂破碎时」

Time will come to softly lay me down「时间缓缓将我击倒」

Then I can see a face that I long to see「那时我就能见到 那魂莹梦绕脸庞」

And for you,only you I would give anything「为了你 只为你我才会抛弃一切」

Leaving a trace for love to find a way「留下爱的踪迹找到生路」

When heavens divide「当天堂破碎时」

I will dive into the fire「我会纵身火海」

Spilling the blood of my desire「溅洒我的渴望之血」

The very last time「最后一次」

My name scorched into the sky「在天空烙印下我的名字」

评论(2)
热度(10)

© 小土刀 | Powered by LOFTER